Forum PZHGP
FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Profil Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj
Obecny czas to Pon Kwi 22, 2019 6:55 Zobacz posty bez odpowiedzi
pomoc w rozkręceniu hodowli
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
piotras0404

WysłanyWysłany: Wto Kwi 26, 2016 13:44
PostTemat postu : pomoc w rozkręceniu hodowli
Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich hodowców! Proszę o pomoc doświadczonych hodowców w rozkręceniu hodowli gołębi pocztowych. Jakby się znaleźli hodowcy, którzy chcieliby wesprzeć młodego w rozpoczęciu hodowli to proszę o kontakt. bardzo chętnie kupie gołąbki z tym, że niestety z racji tego, iż jestem studentem mam ograniczone fundusze to nie strać mnie na wydawanie dużych pieniędzy. Od razu mówię, że nie ejst to ogłoszenie w stylu; dajcie mi gołebie za darmo i tyle. Chodzi mi bardziej o uczciwą sprzedaż gołebi a nie wtykanie młodemu byle czego. Potrzebuję też doradztwa jak co robić. Mam swoje gołębie ale jakościowo są słabe ponieważ po zeszłorocznym lotowaniu zostało mi niewiele sztuk. Wszystkich chętnych prosze o kontakt. Najlepiej z okolic Olsztyna. Pozdrawiam
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
tomiktom

WysłanyWysłany: Wto Kwi 26, 2016 14:59
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

witam Cię.Ja właśnie wczoraj zakończyłem spółkę i byłęm zmuszony zabrać część swoich gołębi ptaki te są roczne i dwuletnie które w zeczłym roku przeleciały cały sezon lotowy wraz z maratonem 760km.te wszystkie które chcę odsprzedać zdobywały konkursy i posiadają dyplomy z poszczególnych lotów.CENA to 100 zł za sztukę większość gołębi pochodzi z gołąbków od kol.L PIELESIAKA MÓJ TEL.514985518
ANDEK

WysłanyWysłany: Wto Kwi 26, 2016 15:22
PostTemat postu : Re: pomoc w rozkręceniu hodowli
Odpowiedz z cytatem

piotras0404 napisał: