Forum PZHGP
FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Profil Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj
Obecny czas to Czw Cze 20, 2019 0:11 Zobacz posty bez odpowiedzi
kupię
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
początkujący

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 12:45
PostTemat postu : kupię
Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich hodowców jestem początkującym hodowcą może ma ktoś odstąpić za darmo lub za niewielkie pieniądze młode gołębie lub stare do rozpłodu niestać mnie na jakieś dobre gołębie ponieważ jeszcze nie pracuje bo chodze do szkoły prosze tylko o poważne oferty dziękuje
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
Lotar87

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 13:14
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Skoro nie stać Cię na ptaki to również nie będzie Cię stać na ich utrzymanie.
Teraz zaczyna się okres wakacyjny więc prace sezonową znajdziesz, zarobisz i coś dobrego zakupisz.
początkujący

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 13:30
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

prace na wakacje mam a na utrzymymanie gołębi mnie stać nie bój sie
podasek

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 15:02
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

czyli na książkę abc dobrego wychowania cię również stać i na kupno gołębi również.... powodzenia
wkic

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 17:01
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

Poczatkujacy porozgladaj sie w swojej okolicy na pewno znajdziesz
dobrych hodowcow ktorzy ci pomoga.
Nie sluchaj pierdolow.
początkujący

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 17:55
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

wiem już dostałem od znajomego 10 sztuk
ARTURO

WysłanyWysłany: Wto Cze 09, 2015 20:20
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

początkujący napisał:
wiem już dostałem od znajomego 10 sztuk