Forum PZHGP
FAQ FAQ Szukaj Szukaj Użytkownicy Użytkownicy Profil Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Zaloguj Zaloguj
Obecny czas to Wto Lip 23, 2019 1:30 Zobacz posty bez odpowiedzi
PRZYGOTOWANIE MŁODYCH
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kowal 0424

WysłanyWysłany: Sob Maj 10, 2014 18:28
PostTemat postu : PRZYGOTOWANIE MŁODYCH
Odpowiedz z cytatem

Witam kolegów.
Mam mała prośbę czy możecie poradzić mi jak i co trzeba wykonać by dobrze przygotować młode do lotów.
Moje młode będą razem ze mną debiutowały w tym sezonie lotowym a ja jestem samoukiem w tej dziedzinie i większości rzeczy jeszcze nie wiem z tond moja prośba o pomoc.
Pozdrawiam.
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomośćWP Kontakt Powrót do góry
jacek333

WysłanyWysłany: Sob Maj 10, 2014 18:34
PostTemat postu : młode
Odpowiedz z cytatem

Witam kolegę pierwsze to mają być zaszczepione to podstawa jak najszybciej muszą być zdrowe i pełne wigoru .Przygotować obloty 2 razy dziennie muszą mieć chęci oblotów choć 1,30 jeden oblot :D
Zobacz profil autoraWyślij prywatną wiadomość Powrót do góry
kowal 0424

WysłanyWysłany: Sob Maj 10, 2014 18:43
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem

jacek333 jak tylko się troszkę ociepli zaszczepię Salmovirem
Ale tak konkretnie to chodzi mi jaką karmę i podawać co do picia czy zastosować jakieś lekarstwa zapobiegające itp.
jacek333

WysłanyWysłany: Sob Maj 10, 2014 19:43
PostTemat postu : zastosować lekarstwa
Odpowiedz z cytatem

Jestem jeszcze karma RL- bo do lotów jest jeszcze troszkę tak lekarstwa są nie potrzebne jak ptaki zdrowe i mają stereo chęci latać
zawsze stosujemy zioła zapobiegawczo to podstawa . :D
zako81

WysłanyWysłany: Nie Maj 11, 2014 9:48
PostTemat postu : 
Odpowiedz z cytatem