 |
 |
Autor |
Wiadomość |
Kazimierz 411
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 855
|
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 5:18
Temat postu :
|
 |
|
Przecież zamieściłem Tobie wyciąg z regulaminu i gdzie tam jest napisane że lot 100-400 km jest również lotem kat B.W nowym regulaminie jest to wyrażnie rozgraniczone co jest lotem A a co B,wystarczy bo lot mieścił się w granicach 300-400 km i jest zgodnie z regulaminem lotem kat A no i kilometraż pasuje do GMP. |
|
|
|
|
 |
kristofer177
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2
|
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 11:26
Temat postu :
|
 |
|
Odnoszę wrażenie, że ustalenie harmonogramu lotów to jedna wielka łamigłówka:D . Jedno pytanie nasuwa się na myśl: Czy to będzie miało pozytywny wpływ dla Naszych gołębi? :D
Kolejny fakt jest również godny uwagi, czy rzekome ulepszenia mniej obciążą kieszeń hodowców? :D - w tych trudnych czasach :roll:
Uważam, że aby wypromować polskich hodowców należy zachęcać do rywalizacji w większych grupach lotowych i to od pierwszych lotów. Nowy regulamin ni stąd ni zowąd ogranicza łączenie się oddziałów na odległościach poniżej 500 km w rozgrywkach do GMP. :lol:
Ponadto czytając "najnowsze dzieło PZHGP" doszukałem się pewnych niejasności.
1. Jeżeli harmonogram ma zawierać te 14 lotów, to wiadomym faktem jest, że każdy Oddział chciałby zrealizować górny próg ilości lotów. W jednym z pkt. regulaminu znajduje się informacja, że na wypadek złych warunków atmosferycznych lub problemów technicznych ze środkiem transportu śśśśśśśśąąąąązezwala się na skrócenie odległo?ci planowanego lotu lub jego przełożenie o ile nie będzie to kolidowało z "Regulamin Współzawodnictwa Lotowego o Mistrzostwo Polski w kategoriach na lata 2014-2015". Wniosek taki, że regulamin niby jest bardzo elastyczny, ale jednak nie do końca. :) - każde skrócenie odległo?ci planowanego lotu w większo?ci będzie kłóciło się z powyższym regulaminem, gdyż może zachwiać się proporcja pomiędzy ilo?ci? lotów do Kategorii (max. 7 do każdej).
2. Jak już jest mowa o Kategoriach, to niech ZG okre?li ograniczenia odległo?ci dla wszystkich A, B, C oraz M za pomoc? przedziału np.: A (100-399), B (300-599), C (500-799), M - powyżej 700.
Kończ?c moj? wypowiedĽ chciałbym się zapytać władz PZHGP, czy s? czynione jakie? kroki w kierunku pozyskiwania młodych hodowców :?: - gdyż obecna liczba członków PZHGP jest chyba jednym z ważniejszych problemów teraĽniejszo?ci.
Pozdrawiam! :) [/list] :) :D |
|
|
|
|
 |
wiechu313
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 145
|
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 15:21
Temat postu :
|
 |
|
A mnie ciekawi jeszcze taki temat... skoro miało być zmieniane wg.projektu tylko w gmp !!!, (tak głoszono w komunikacie w kwietniu? , to po co maczano paluchy przy kategoriach!!??, czy ktoś się nas pytał czy chcemy zmian i jak mają one wyglądać??, w końcu nie wiem czy to my jesteśmy dla związku czy związek dla nas??, panowie to nie jest prywatna firma by właściciel mógł robić sobie co mu pasuje!! |
|
|
|
|
 |
andrzejdudek
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 1
|
Wysłany: Pią Lis 29, 2013 18:53
Temat postu : regulaminy
|
 |
|
Panie Prezesie Kawaler i delegaci do zarządu głównego czy myślicie,żę słabsi hodowcy są już do odstrzału? Czy tylko do płacenia składek na tych najlepszych? bo według nowego regulaminu tak to wygląda,który żeście zatwierdzili.Prosze o odpowiedĽ. |
|
|
|
|
 |
Pp026
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 606
Skąd: Oświęcim: sekcja 3 Brzeszcze
|
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 17:06
Temat postu :
|
 |
|
Ja bym chętnie poznał który zapis Regulaminu ustawia słabych hodowców do odstrzału.
Mam wrażenie, że najbardziej krytykują Ci co mają coś do stracenia.
Tylko nie do końca wiem co ? |
Ostatnio zmieniony przez Pp026 dnia Czw Gru 05, 2013 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
_________________ Pp026 |
|
|
 |
misiekrog
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 55
|
Wysłany: Pon Gru 02, 2013 15:33
Temat postu :
|
 |
|
J. Kawaler napisał: | Chcę Wam Koledzy delikatnie tylko zwrócić uwagę, że przyjęliście błędne założenia do sporządzania planu lotów. Nie ma potrzeby organizowania 4 lotów w kategorii maraton, bowiem żaden zapis nie zabrania zaliczenia lotu w przedziale kilometrażowym 300 - 400 km tylko do kat A lub tylko do kat. B. Podobnie lotu 500 - 600 km tylko do kat. C lub kat B. |
Jedynie na planach lotów muszą być z góry zaznaczone które loty są zaliczane tylko do 1 kategorii (przy czym do wystawy wyniki mogą już być brane do dowolnej kat.) |
|
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
|
|